1

Discussione: l]Adidas NMD Damen[/url] klas

Nike hade en h?g hinder f?r att Nike Air Max 90 Femme ?vervinna inkomsten i sin rapport f?r tredje kvartalet. Med aktiekursen som sitter vid en ny all-time high, skulle det ta mycket Nike Air Huarache Donne mer ?n bara ett resultatslag f?r att beh?lla b?rsen flyttas h?gre. Trots att b?rsen sj?nk ungef?r 7% efter frisl?ppandet var kvartalet en annan bra f?r den atletiska slitagej?tten, eftersom Nike fortsatte att visa styrkan p? sitt varum?rke p? en konkurrensutsatt marknad f?r skor.
L?t oss se ?ver tre h?jdpunkter fr?n kvartalet som lyfte fram Nike: s nuvarande aff?rsmoment. Efter att ha uppn?tt den solida tv?siffriga tillv?xten i fjol, levererade Nike ett  annat solidt resultat p? topplinjen med valutaneutrala f?rs?ljningar upp 11% ?ret innan. Mer imponerande var Nikes bruttomarginal, vilket kryssade upp till 45,1% j?mf?rt med 43,8% f?r kvartalet. D?rf?r krediterade ledningen h?gre genomsnittliga f?rs?ljningspriser Adidas Ultra Boost Donne och stark tillv?xt fr?n digitala kanaler.
Nike har gjort stora anstr?ngningar de senaste ?ren f?r att s?tta upp sina Nike Air Max Tn Femme digitala m?jligheter, och f?retaget har gjort det genom att inte bara f?rb?ttra orderhanteringen och Nike.com-shoppingupplevelsen totalt men ocks? sl?ppa sofistikerade appar, s?rskilt den popul?ra SNKRS-appen. Under kvartalet lanserades SNKRS-trafik och int?kter med trefemsiffriga priser, som 17 av de 20 b?sta sneakerna lanseras genom appen s?ld efter lanseringen.
Det tredje kvartalet var Nike f?rsta kvartalet f?r f?rsta kvartalet f?r digital f?rs?ljning - en viktig milstolpe, eftersom detaljhandelskampen i allt st?rre utstr?ckning bek?mpas online. Som helhet ?kade Nike Air Force 1 Donne Nike digitala aff?rer 36% (exklusive valutaf?r?ndringar) under det tredje kvartalet, och uppmanade VD Mark Parker att referera till det som ett "powerhouse" -segment f?r f?retaget. Investeringarna Nike gjorde f?r att f?rb?ttra sin f?rs?rjningskedja och design skapande processen Nike Air Max 95 Mujer under de senaste ?ren har b?rjat l?na sig under de f?reg?ende kvartalen. Skorf?rs?ljningen ?kade med 13% (exklusive valuta) ?ret efter ?r, vilket leddes av en stark f?rs?ljning av Air Max-stilar, inklusive Max 95 och 97, samt Tuned Air. Detta ?r en signifikant f?rb?ttring j?mf?rt med den l?ga ensiffriga tillv?xten som f?retaget upplevde i skodon f?r mer ?n ett ?r sedan. Dessutom sa VD Mark Parker att Air Force 1 "accelererar tillv?xten b?de hos m?n och kvinnor". Han ropade ocks? den Adidas NMD Damen klassiska Air Jordan 1 som en topps?ljare ?ver hela v?rlden.
Nike forts?tter ocks? att f?rnya sig med nya produkter, till exempel den nya Adapt smart-lacing-basketskoen, men dess Nike f?rm?ga att snabbt reagera p? efterfr?ges?ndningar genom att uppdatera k?rnstiler med nya f?rgbanor Nike Air Max 270 Mujer och material som tycks driva tv?siffrig tillv?xt i skodon just nu.
Konsumenterna b?r i allt h?gre grad l?p- och basketskor Nike Air Max 90 Mujer som livsstilskor, s? att ha en effektiv process p? plats f?r att svara p? de senaste trenderna i sneakers (mode) v?rlden ?r avg?rande f?r Nikes verksamhet n?r det g?ller att driva h?gre prisf?rs?ljning och h?lla marginaler fast. De sista kvartalen visar Nike p? bollen h?r.