1

Discussione: gen steeds vaker hardloop- en bas

Nike had een hoge horde om te Nike Air VaporMax Donne overwinnen bij het invoeren van het derde kwartaalrapport over de winst. Omdat de aandelenkoers op Nike Air Max 270 Femme een nieuw recordniveau zat, zou het veel meer kosten dan alleen een winstmarge om de voorraad hoger te houden. Nike Air Force 1 Womens Ondanks dat de voorraad na de release met ongeveer 7% daalde, was het kwartaal opnieuw een goede periode voor de reus voor atletiekkleding, omdat Nike de kracht van zijn merk bleef tonen in een zeer competitieve markt voor schoenen. Volgend met de solide tweecijferige groei van het laatste kwartaal behaalde Nike opnieuw een solide prestatie op de bovenste regel met een valuta-neutrale omzet die met 11% steeg ten opzichte van het voorgaande jaar. Nog indrukwekkender was de brutomarge van Nike, die tot 45,1% steeg ten opzichte van 43,8% in het kwartaal vorig jaar. Daarvoor boekte het management hogere gemiddelde verkoopprijzen Nike Air Max 95 Womens en een sterke groei van digitale kanalen.
Nike heeft de afgelopen jaren aanzienlijke inspanningen Nike Air Vapormax Dames geleverd om zijn digitale capaciteiten te verbeteren, en het bedrijf heeft dat gedaan door niet alleen de orderverwerking en de winkelervaring van Nike.com te verbeteren, maar ook geavanceerde apps vrij te geven, met name de populaire SNKRS-app. In het laatste kwartaal steeg het SNKRS-verkeer en de inkomsten met drievoudige cijfers, toen 17 van de beste 20 sneakers lanceerden nadat de app na de lancering was uitverkocht.
Het fiscale derde kwartaal was Nike's eerste ooit $ 1 miljard kwartaal voor digitale verkoop - een belangrijke mijlpaal, omdat gevechten in de detailhandel steeds vaker online worden gevoerd. Over het algemeen steeg de digitale activiteit van Nike met 36% (exclusief wisselkoerswijzigingen) tijdens het fiscale Nike Air Max 90 Womens derde kwartaal, waarbij CEO Mark Parker werd gevraagd om het te noemen als een "powerhouse" -segment voor lavonjarg.de het bedrijf
Laten we drie hoogtepunten van de kwartaal bespreken die een licht werpen op het huidige zakelijke momentum van Nike. De investeringen die Nike heeft gedaan om zijn supply chain- en ontwerpcreatieproces de afgelopen jaren te verbeteren, begonnen zijn vruchten af ??te werpen in de voorgaande kwartalen. De verkoop van schoenen steeg jaar op jaar met 13% (exclusief valuta), dankzij sterke verkoop van Air Max-stijlen, waaronder de Max 95 en 97, evenals Tuned Air. Dit is een aanzienlijke verbetering ten opzichte van de lage eencijferige groei van het bedrijf in schoeisel meer dan een jaar geleden. Bovendien zei CEO Mark Parker Nike Air Max 90 Femme dat de Air Force 1 "de groei in zowel mannen als vrouwen versnelt". Hij noemde ook de klassieke emilielafarge.fr Air Jordan 1 als een topverkoper over de hele wereld.
Nike blijft innoveren met nieuwe producten, zoals Adidas NMD Mujer de nieuwe Adapt smart-lacing basketbalschoen, maar het vermogen van Nike om snel in te spelen op de veranderende vraag van consumenten door kernstijlen bij te werken met nieuwe kleurstellingen en materialen die de dubbele cijfers lijken te besturen groei in schoenen nu.
Consumenten dragen steeds vaker hardloop- en basketbalschoenen als lifestyle sneakers, dus het is van cruciaal belang voor Nike's activiteiten om hogere full-price doorverkoop te bereiken en om een ??antwoord te bieden op de nieuwste trends in de sneaker (mode) wereld. marges stevig. De laatste paar kwartalen laat Nike hier op de bal.